Kungen!

Kolla! Här sitter jag och tittar ut över mina ägor!

Matte säjer ju förstås att det är mattemammans ägor men asså, hoooon skäller ju inte och skrämmer bort busar liksom! Dessutom är hon inte ens här nu såatte…

Vi har det asabra hära. Igår höll jag på att skrämma matte när vi skulle sova. Jag brukar ligga vid fotändan på sängen men igår la jag mej precis bakom henne, med huvudet på hennes kudde nästan. Sen la jag ena tassen på hennes axel, hon höll på å åjade sej å trodde jag skulle dö liksom. Hallååååå!? Näe. Jag tröstade liksom henne för hon var lite lessen ju, hallå liksom, snacka om trögfattad haha!

Vill ni se en bild till? Det får ni ändå haha!

Snygg va? Såååå himla trött på mattes jädras ”klick-klick-klick-klick” hela ti’n!

Nu ska jag försöka få ut’na, det har ju slutat regna! Tjadå!

One response

  1. Pingback: För att göra det man måste, det är att göra det man vill | Hockeysmurfen - Ja det ÄR jag!

Kommentera

