Förändringar

Ja, nu har matte fått tummen ur (asså, vaaad betyder det egentligen!? ”Tummen ur”, ur vaddå!?) och bloggat både åt sej själv å mej!

Vi har det bra, matte jobbar asamycket som vanligt så jag lägger mej i soffan när jag är sur på henne. Fast på nätterna lägger jag mej åt samma håll som hon. Förut låg jag vid hennes fötter men nu ligger jag åt ”rätt håll” (enligt matte dårå). Sen när hon har somnat så lägger jag mej vid hennes fötter igen haha! Men scch! Säj inget till’na!

För ett tag sen hade vi besök av en tjej som ska börja gå promenader med mej, hon hade med sej två andra också, som ska hoppa in om hon blir sjuk. Fett bra! Kanske blir det till sommaren eller tidigare till å med. 🙂

Hon verkar bra tycker jag. Matte är nojig så hon ska stanna hemma å kolla läget (och att jag släpper in tjejen haha!) ett tag när hon kommer.

Nu vet jag typ inget mera. Har ni det bra!?

Kommentera

