10 år!

Ja, alltså, jag fyllde ju för en vecka sen men matte är ju lite… eh, glömsk å så. Det är alltså inte JAG som glömt! Jag glömmer typ aldrig nåt endaste alls!

Men i alla fall, förrförra lördagen fyllde jag 10 år! Värsta braiga! Jag fick skitagod frukost och middag, ank-gojs! Anka är jättegott! Sen fick jag en ny leksak, fett bra är den! Plus! Ett gnagben som smakar rökt bacon! Oooh, jag vill fylla år varje dag!

Här får ni lite bilder från min födelsedag! Matte å jag var ute i skogen, lekte, matte fotade och sen busade vi och det var liksom baaaaaaaaaaaaaara MIN dag! Fett najs asså!

Nu ska jag fortsätta snarka i min kökssäng, matte säjer att hon ska jobba? Eh? Asså, jag tycker hon typ gör det jämt? 😉

Hare fint!

2 responses

  1. Massa grattisar i efterskott till min favoritcorso!!! ❤ 😀

    Du verkar ha haft en härlig födelsedag, precis som det ska vara när man fyller år. Tänk att du har blivit tiotaggare… så länge har jag alltså följt din blogg. Inte klokt. 🙂

    • Tusen miljarders tackisar!

      Hade asahäftigt kul å bra! Nu får man vara pensionär på riktigt säger matte eftersom jag är 67 enligt nån tabell hon hittat på internet haha! Hare finemang!

Kommentera

