Det ena å det andra

Asså, igår kväll vart det helknas!

Hela dan spelade grannen ovanför musik på ashög volym så jag gick omkring å muttrade hela dan. Matte vart ju så där lagom nöjd över det. Sen fortsatte det på kvällen, men asså hallå?! Om det låter ”dunkadunkadunkadunkaschwwwweeeeeiiiioooooodunkdunkdunk” skitahögt, klart jag måste muttra ju! Shit asså…

Matte var helt i upplösningstillstånd så när vi skulle gå kvällspromenad så gick vi till bilen istället. Med en massa packning!

Sen åkte vi hem till mattemamman å sov istället. Där var det asatyst! Najs! Fast jag vart utskälld av en gigantohund på vår andra kvällspromenad, värry onajs faktiskt. Jag hade ju inte gjort nåt! Alls, faktiskt. Jag bara GICK!

Får se vart vi sover inatt då…

Hoppas ni får en trevlig helg!

2 responses

  1. Nämen vaffan är det ni har för grannar egentligen!? Vilken tur att ni har nånstans att fly undan… tycker verkligen synd om er. Hoppas ni får en fin helg i alla fall! ❤

  2. Hade det fett bra sen! Idag har det varit asatyst! Plus att jag fick följa med matte till jobbet igår! Eller asså, jag fick vänta i bilen men matte kom ut titt som tätt och tog ut mej så jag fick gå ut och sträcka på benen… 🙂
    Och idag har Lillebroren vart här! Asså, jag har det sååå bra! 😉

Kommentera

