Cool grej

Matte har köpt en maskin till mej, hon säjer att jag behöver pedikyr? What the..?!

Men okej då… den där grejen är fett mycket bättre än tången, den är inte trevlig. Alls.

En sån hära har jag nu, en klofil! Cool va?

Matte har hållit på i några dagar å vant mej vid den. Jag får Frolic, beröm och så kör hon korta sessioner med ”slipen”. Matte älskar den och den funkade tydligen ännu bättre när hon tog av plastkåpan och ”fristajlade” 😀 Fast det killar lite i tårna om hon inte håller i klon ordentligt, men då säjer jag till. 😉 Asså, jag biter inte eller morrar eller så utan jag liksom drar till mej tassen bara. Lite subtilt så där… 😉

klofil

Just det! Jag var ju hos vetten å hon sa att jag inte alls har så ont i armbågen… visade sej att hon hade rätt. Hon klämde mej på ryggen å i magen… aaaajjjee!!

Så då fick jag röntga mej. Syntes inte ett dugg på dom dära bilderna men jag fick smärtstillande.

Funkade inget bra. Jag skakade fortfarande så då skrev vetten ut ett annat piller som gör att mina muskler slappnar av. Igår fick jag ta första pillret å på natten skakade jag nästan inte alls! Undra vem som var gladast för det, jag eller matte? 😉 Ska käka dom i två veckor men asså shit vad trött man blir av dom! Matte säjer att jag drar timmerstockar typ 20 timmar om dan nu haha! Då är det väl inte så konstigt om jag är trött ju! Eller va? 😀

Nu ska jag tydligen gå ut säjer matte… Tjaddå!

2 responses

  1. Verkligen en cool grej! 🙂 Men det gäller väl att du håller tassen stilla?

    Hoppas att pillrena har gjort sitt när de två veckorna har gått. Nej, det är inte alls konstigt om du blir trött..! XD

    • Ja men det går rätt bra bara matte håller i tårna ordentligt annars killar det haha!

      Jag skakade ingenting inatt sa matte, superskönt! För mej också! 😀
      Eller hur!?

Kommentera

