Saker man hittar på promenaden

Asså vet ni?! Idag när jag och matte var ute på prommis så kom det en liten hund springande mot mej, han ba’ typ  sket i sina ägare som skrek åt han å stanna! Han vart typ asalycklig av att se mej!

Herbert heter han och är en …. en…. eeeeen TAAAAX!! Precis som min förra polare, Taxam! Värsta bra asså!

Jag älskar taxar. Å små pudeltjejer. Tjejer med lockig päls asså… ❤

Matte höll på att kissa i brallan när hon såg att Herbert kom kutande. Sen såg hon att han var tax så hon slappnade av en sväng. Han var lite skoj den där lille, typ dyrkade mej hähä! Matte blev lite kär som tur var, jag skulle ju vilja ha en sån dära men hon ba’ ”Näääe, det är jakthundar å en sån vill jag inte ha…”

Man ba’ ”Mäh, assså! En sån dära liten är det ju aslätt att hålla i ju!” Shit asså… kinkig hon är då! Prutt på’na!

Nästan så hära fick jag stå för att se  till att jag inte trampade på lillskiten… 😛

Matttekommentar: Mycket stolt över min stora kille! Han reste visserligen ragg men tog sig tid att kolla läget först när lilla taxvalpen Herbert for fram och fjäskade för honom haha! Förstår inte riktigt var hans stora kärlek till små hundar kommer ifrån men jag bryr mig inte så mycket var den kommer ifrån faktiskt, den finns där så då är jag nöjd. Och mycket stolt just nu. ❤

2 responses

    • Eller hur?! Ka’nte du säja det till matte så hon hajar att jag liksom veeeerkligen vill ha en sån!? 😀
      Näe, matte älskar ju mej men att bli dyrkad är en helt annan femma hähä!

Kommentera

