Där fick hon!

Haha! Jag är i superform sa vetten! Blodproverna var bra och mina tänder är så fina att vetten undrade om matte borstade dom åt mej… eh… näe!

Fast hon tyckte mina klor var lite långa men asså, dom är alldeles lagom serru… tycker jag. 😉

Nu är jag skitatrött! Först vetten på morronen, sen ut med polarna (i reeegn dessutom!) och sen drog matte iväg å när hon kom tebax luktade hon pooooppppcorn! Man ba’ ”Scusi!? Haru ätit popcorn? UTAN mej!!??” Hon sa att hon inte hade det, hon hade bara varit på bio. Tror jag vad jag vill på… för jag vet inte vad bio är. Man luktar i alla fall popcorn när man varit där.

Nu ska jag sova  igen.  Tjaddå!

wpf_162145

2 responses

Kommentera

