Oförskämt del nittitolv

Asså, nu tycker jag att det går lite för långt hära..!

Matte har bokat tid för SENIORKONTROLL!!

Eh, scusi damen… DU kan va’ en seniorkontroll! Shit asså… Jag är fasen ingen senior! Å nån jädras kontroll behöver jag inte heller, sådeså.

Bara för att man flåsar lite på promenaderna ibland eller? Varje gång hon tror att jag är gammal brukar jag påminna henne om att jag är skitung, kastar leksaker å grejer på’na då haha!

På torsdag ska vi dit. Om inte matte blir nojig och ändrar sej förstås hähä!

Åkejrå, jag är lite grå, men seriöst? Visst ser jag ung ut?!

wpf_8205

(Lokala vetten har seniorkontroll för hundar över sju år, har jag för mig. Kostar en dryg tusing för att kolla blodvärden, levern osv, plus lyssna på hjärtat och allmän koll helt enkelt. Han flåsar som sagt vid ”konstiga” tillfällen, dock bara på promenader, och jag är lite kinkig med hur mycket vatten han dricker, vill kolla helt enkelt… //matte) 

2 responses

Kommentera

