Jobbajobbajoooobba

Matte är hemma! Hon jobbar i och för sig, skitatrist!

Jag försökte trumma lite för henne, med svansen i väggen, hon blev lite sur.

Jag försökte skälla lite, hon blev lite sur.

Jag försökte klättra upp i hennes knä, hon blev lite sur.

Jag försökte kasta pipbollen på henne, hon reser sej och börjar leka med mej. Check! Då vet jag vad som funkar hähä!

Fast det är inte så lång lekstund, både hon och jag blir lite trötta när vi leker nämligen 😉

Matte sover förresten fortfarande asadåligt. Bra grej för mej, jag sover jättegott i hennes säng haha!

Nu ska jag vila lite igen, tjabba!

MINOLTA DIGITAL CAMERA

Bild från när jag fick vara med matte på jobbet, asså jag fick åka bil till hennes jobb, nu åker vi ingenstans, vi jobbar hemma. Idag. I vanliga fall sover jag nästan hela dagarna å matte åker iväg å jobbar hähä!

Tjaddå!

Kommentera

