Gammal man gör så gott han kan

Hehe, smart rubrik va?

För jag fyller år idag! NIO stycken! Matte ba’ ”Ååååh, vad gammal du är nu!”
Man ba’ ”Eh, DU kan va gammal!”

Fick gå en skitskoj promenad i skogen, busa och leka och käka godis! Sen träffade jag en skitasöt liten dam som ville pussas, det ville inte jag. Hon var inte ett dugg rädd för mej, värsta tuffa gumman liksom haha!

Sen fick jag bada. Inte lika skoj. Ännu oskojare blev det när matte började klippa klorna, på ALLA tassar! Hon har kommit på att det går lättare i badkaret, när jag är blöt.

Fast en bra grej med det är att jag får godis för varje tass. Och sen fick jag ett märgben! Värsta bra asså!

wpl_132225

Matte ville att jag skulle visa min ”grånäsa” å sen vart hon liksom onöjd när jag tryckte upp snoken i kameran, värsta svårt att göra’na nöjd haha!

MINOLTA DIGITAL CAMERA

Lite skillnad från när jag var en liten fjärt, 5 månader gammal på lite äventyr. Inget vitt! 😀

(Kan meddela att det är en mycket trött herre som ligger här i soffan med mig nu. Han har haft väldigt mycket mental träning idag så att säga. Många hundar i skogen, där tre av tre var okopplade… grrrr!  Bad, kloklippning och så fryst märgben att jobba med haha! //matte) 

2 responses

Kommentera

