Upp och ner

Tjabba bloggen!

Lång tajm no si liksom. Händer inte så jädras mycket här faktiskt.

Fast en lessen grej…

Min pappa är i himlen nu, hos min brorsa. Hoppas dom hittade varann däruppe! Men jag tror det, brorsan stog säkert där å väntade på han 🙂

Matte är lite nojig nu, för jag är ju åtta bast redan, så imorse visade jag henne att jag minsann är både ung å pigg genom att kasta boll med henne!

Då mådde hon lite bättre sen. Hon är så himla lätt att göra glad, hur gör ni för att glada era mänskor?

Visst är jag lite tröttare å så nu förtin men asså, jag har det fett najs i mitt liv 🙂 Dessutom får jag massage av matte varje gång jag ber om det, bra man har det asså!

Hur har ni det?

"Pilutta dej va?!"

Bild från 2009

One response

  1. Vad härligt att du mår så bra! 🙂 Har ju följt dig sen du var en liten parvel så man bryr sig liksom…

    Tråkigt med din farsa, men sån är ju livets gång. 😦

    Min slyngel gör mig glad bara genom att finnas till! 🙂

Kommentera

