Gottigottgott

Asså, lite fördel med att ha spruttpruttdag – Matte köper hem gotte!

Ja alltså, igår, då kom hon hem lite senare än vanligt så jag vart lite sur faktiskt, men sen upptäckte jag att hon luktade jääääättegott!

Och hallå, hon hade med sej ett helt flak käk! Massor av burkar som luktade supergott!

Sen matade hon mej. Haha! Haja! Hon maaaaaaaaatade mej! Fast jag fick bara en matsked i timmen liksom. Vet ni hur lång en timme är när man är sugen på gotte!? Minst två timmar! MINST!

Fick behålla all mat så i morse fick jag en hel halv burk! Sweeeeet!

Såna här får jag –

idmat'

Bildkälla

Skitagoda! (No pun intended haha!)

4 responses

  1. Stackars liten! ❤ Att vara dålig i magen är ju inge kul alls. Hoppas du blir bättre snart!

    Den som väntar på nåt gott väntar alltid för länge… 😉

    • Näe, det är inte så kul. Å matte vill inte så gärna ha pussar av mej då för hon säjer att jag luktar blä i munnen..! Pfft! Förtal säjer jag!

      Mmm, i morse fick jag mosade kokta morötter för igår fick jag inte behålla maten 😦 Matte ska ringa vetten igen… Hoppas hon kommer hem med mer gotte idag haha!

    • Ja, asså… det händer ju inte så mycket här… Eller ja, alltså, matte far ju runt som en jädras studsboll å har sej men jag njuter av att få lite lugn å ro på dagarna haha!
      Kan säja att jag lever ett jädras gott liv, matte låter mej komma undan med ganska mycket faktiskt, för jag är ju snart pangsjonär! 😀

Kommentera

