Spruttprutt

Jaa… asså… jag mår inte så bra kan man säga.

Eller alltså, JAG mår ganska bra, men min mage är helt kass.

Den där goda medicinen jag äter pajade min mage helt… Har inte fått behålla nån mat alls sen i lördags. Skitatrist ju!

Var tvungen att väcka matte inatt, hon blev INTE glad. Man ba’ ”Scusi damen, men du saaaa faktiskt att jag fick väcka dej om jag behövde gå ut, såatte… gå uuuuuuuuuuupp nu då!”

Fast sen, när hon såg hur jädrans bråttom det var, då blev hon osur igen. Sen när vi kom in så vart hon nog lite sur igen, för jag somnade så fort jag lagt huvudet på kudden å hon typ snurrade några varv innan hon kunde snarka… hehe, oups!

Imorse försökte hon få i mej risavkok… Eh, asså, jag har AAALDRIG gillat det! Inte ens ris så jag fattar inte varför hon fortsätter försöka. Hon har försökt med välling också men näe… inte den här gången.

Men sen kom hon på att jag älskar yoghurt, så då matade hon mej med det till frukost. Har man det bra eller!? Jag låg i sängen i köket och blev MATAD haha! Fett najs ju! 😀

Nu har jag vart ute med mina polare en sväng och ska nog sova igen. Det är lite jobbigt att gå promenad när man inte har fått i sej nån mat liksom. Åsså passar jag på när matte är på jobbet, när hon är hemma måste jag ju hålla koll på’na så hon inte trillar omkull eller får för sej att gå nånstans utan mej haha!

wpf_164534

↑ Min kökssäng. Har en i vardagsrummet och en i mattes sovrum också, är man bortskämd eller va? 😉 😛

Kommentera

