Hit å dit

Bestäm er va?

Eller ja, asså, det var ju faktiskt bra att vetten o-bestämde att jag skulle ha mina armbågsskydd. Eller liksom bra att matte ringde dit å frågade om jag fick äta medicin efter superhjälte-lasern eftersom det liksom gör lite ont efteråt. Åsså började dom prata om skydden å massagen å lasern å så å då sa vetten att jag inte behövde ha skydden längre. Bra va!?

Så då började jag äta medicin igen. Så jag var ganska pigg och ja, som matte sa ”I gasen” eftersom jag inte hade så ont längre, så matte å K fick jobba sej lite varma haha! Lekte lite ”Följa John” ba’ hähä!

Låg på den dära vibb-sängen en stund oxå, fast asså, det är fett mycket skönare att sitta på den! Det vibrerar liksom från rumpan å ända upp i öronen! 😀 😯

När vi kom hem sen, då somnade jag typ direkt vi kom in…

wpl_3958

Matte säjer att vi snart ska åka hem, jag fattade ingenting först, vi är ju redan hemma!

Men åkej, nu hajar jag, vi ska åka borthem (där bilden är tagen)! Fett bra! 😀

Så. Nu ska jag passa på att sova en sväng till, innan min promenadare kommer hähä!

Kommentera

