Softish

Åkejra… jag vart lite nervig när jag såg att massören hade likdelar i fönstret men matte sa att det liksom var plast bara…

wpl_112114

Jag vet inte jag…

Fast den här gången fick jag ju ingen massage. Matte fick svartvatten.

Massören och matte tyckte jag var för stissig förra gången och typ att jag skulle behöva tid att tagga ner å så…

Det var rätt softish ändå, jag kollade runt lite (å det var då jag såg likdelarna!) å sen la jag mej ner å sov en stund medan mänskorna snackade…

Sen när vi kom hem sov jag. Aslänge!

Tjabba!

2 responses

  1. Hm… förstår att det kändes lite suspekt med likdelar i fönstret! Tycker ändå att du ska ge det här med massagen en chans, DET är softish! 🙂

    (Går själv på massage regelbundet och det gör ju rejält ont ibland. Har ofta funderat på hur man får djur att acceptera det?? Men man kanske är lättare på handen med djur?)

Kommentera

