Bästa dan!

Asså, jag fyllde ju år igår. Åtta stycken.wpl_170331

Tyckte ju visserligen att jag skulle fått åtta paket dårå men jag fick bara ett. Å det blev ju faktiskt jättebra!

Efter frukosten fick jag ett nytt gnagben (ett sånt dära vitt som håller i typ en dag), sen när matte kom hem så fick jag skinka i maten (asså, fiiiinskinka) å sen… sen! DÅ fick jag paket! Eller ja, present i alla fall. Matte har typ slängt alla kartonger som finns i hela huset, fett ovärt kan jag tycka men men, det är ju ändå hon som bestämmer ganska mest här hemma såatte…

Den piper lite ibland oxå! 😀

2 responses

Kommentera

