Det går bra nu

Åkej, matte å mattemamman åkte ju iväg på handla-massa-saker-resa å då fick jag bo hos Enzo (hundrastarens hund, jaja, hundrastaren var minsann på plats också/matte)

Bra grej med att matte kom hem, förutom att hon kom hem dårå, va’ att jag fick maaaassor av godis (fick ett nytt koppel oxå  men asså, huuuur kul är det liksom?) Inga leksaker, matte säjer att jag redan har för många… fattar’nte va’ hon menar med det faktiskt…

Idag var vi på återbesök hos vetten å då sa hon att jag inte behövde äta medicin längre. Det är ju i och för sig lite trist… dom är skitagoda ju! Fast bäst å inte äta medicin alls. Å sen ska matte kolla om det finns nån kurs så hon kan lära sej att massera mej, fett bra!

wpl_1421

 

Gammal bild men det är bara för att jag tycker det är okul att fotas ju, snäll matte jag har ju! ❤

Tjabba!

 

 

Kommentera

