Gubbe!

Ja, alltså matte kallar ju mej för det ibland men nu är det officiellt –

Jag är gubbe.

Var hos vetten idag, fick sova medan dom vände å vred på mej så dom kunde ta bilder på mina armbågar.

Tydligen har jag artros. Både i ena armbågen och i bogen. Fett dåligt ju!

Fast jag får medicin. Som smakar lever hähä!

Åsså fick jag mysa asamycket med matte, fett najs! Hon var skitavarm å go för jag frös lite. Hon sa att hon också frös men asså hallå?! Hon var ju vaaarm!? (Ja, jag har feber… ju! //matte)

Nu har jag inte så ont längre men jag är asatrött såatte… gonatt! 😀

lixtrul  <— ”Gubbe” 😉

2 responses

    • Åsså har jag fått grått skägg haha! 😀
      Det gör inte lika ont nu, kände mig lite mörbultad efter besöket hos vetten men nu så 🙂 Fast matte är asatrist, hon säjer att jag inte får kuta runt å leka å hoppa å ha mej… trist värre!

Kommentera

