Gör som matte

Ser det positivt alltså 🙂

Asså, igår… då fick jag skitont i min armbåge igen. Fett trist ju! Men som sagt, jag gör som matte å ser det från den ljusa sidan –

Mer godis och mer gos-mys-kel!

Nackdelen är ju att det gör skitont ibland.

Men en fördel till är ju att vi går så långsamt att jag hinner lukta på sjuuuukt många fler saker hähä!

Matte ska visst dra med mej till vetten imorrn för att röntga benet. Åååkejra… bara jag får godis. Å stå skitnära matte. DÅ är jag nöjd.

Nu ska jag vila lite till, hejsvejs!

 

wpf_sunday

Kommentera

