Bollkoll

Tjaaaaaaaaaaaa!!

Matte är ju som sagt fett dålig på att blogga åt mej men nu har hon liksom blivit skyldig mej typ åttitolv miljarder inlägg! Asså, jag har vaktat henne asabra, jag har myst i kubik och varit typ snällast i världen!

Fast åkejra… jag har fått en ny säng, å massa ben å gos å lek å nåt nytt gegg i maten. Matte säjer att gegget ska hålla fästingar borta men jag vet inte jag, hon har plockat bort ett par stycken faktiskt (jag ger honom B-vitamin i maten plus att han får Frontline. De fästingar jag ”plockat” har inte bitit sig fast utan bara krypit på honom)

Å vet ni vad det bästa är med att det är sommar?

ALLA BOLLAR!!

Fatta att folk ba’ lämnar dom var som helst till mej! Fett schysst! Kolla!

wpf_123928

Ser ni vad det står på bollen? Matte säjer att det betyder ”precisions-sår”, jag vet inte vad det är men jag gissar att det betyder att bollen kan fixa skitafina sår… typ…

Så! Nu är jag färdig! Ska lägga mej till rätta i soffan igen, tjabba!

Kommentera

