Fölseda’!

Asså, jag fyllde ju år igår. SJU!

Haja att jag är vuxen nu!

Eller ja, rent siffermässigt dårå. Matte kallar mej fortfarande för valpskalle 😉 Men det är nog mest för att jag gillar att kasta leksaker omkring mej.

Fast lite besviken blev jag faktiskt, INGEN NY LEKSAK!?! Man ba’ vaaaaaaaaaaaaa?!

Men jag fick en kartong med tuggben, torkad kyckling å bacon i, hur kul som helst!

Sen blev jag asatrött och sov bredvid matte i soffan. Det är fetabra för titt som tätt får jag klappar å mys å puss på rumpan när jag ligger där hähä! Dessutom är det mjukt å skönt.

Nu ska jag fortsätta vila, det var fasen jobbigt att öppna paket å grejs. Tjabba!

 

wpl_0147

2 responses

  1. Nämen! Grattis i efterskott! 🙂 Tänk att jag har följt din blogg i så många år!

    (På måndag skulle Nemo ha fyllt åtta år om han hade fått leva… 😦 )

Kommentera

