Sölmatte

Asså, jag tjatar å tjatar men matte är bara asatrist å sover å har sej…

Men nu har hon fått tummen ur (ur vaaad?! 😯 Jäla konstigt uttryck det där…) å bloggat lite åt mej.

Hon sa att jag skulle ”göra det lätt för mej” och skriva en lista, men asså, det är ju hon som typ aldrig gör det på det enkla viset! Hon säjer ju till å med att ”varför göra det lätt när man kan krångla till det?”

Hur som helst –

Avdelning Bra Skit:

  • Jag har fått en ny promenadpolare, en asaskön taxkille!
  • Matte har varit sjuk i några omgångar (inte så bra för henne tydligen men jag får massor av mattetid hähä!)
  • Jag har träffat massor av nya polare genom hundrastaren, till å med Tottehundar! Det går bra nu, gillade det inte i början men det är fint nu.

Avdelning Inte Så Bra Skit –

  • Mina tassar hatar blötväder mer än jag så jag har fått ha dojjerna på mej asofta…
  • Sen var det inte mer än så!
Måste vila lite innan vi går in ju! :)

Visst äre sommar snart?!

2 responses

    • 😯
      Varje dag?! Shit obekvämt asså!
      Matte har dessutom typ klossar under sina pjuck, måste va sjukt obekvämt faktiskt…

      Jepp, jag tycker typ hela livet är glass å pannkaka, trots blötväder 🙂

Kommentera

