Bollmördaren

Jo… men asså… JAG KAN INTE LÄSA!!

Matte å jag hittade en boll ute. En liten jättekul boll. Som jag råkade döda…. Ganska mycket…

Sen kom en trebenting å ba’ – ”Ursäkta..? Det där var våran boll…”

Matte dog typ skämsdöden…

Men asså okej… först… som jag sa, jag kan liksom inte läsa… åsså hade faktiskt trebentingens valpar en ANNAN boll! Skitastor! Så liksom… hur mycket gjorde det då? Att jag dödade den lilla…? Vavava?!

Matte ba’ sa förlåt skitamånga gånger å typ ville betala för bollen men hon hade ju inget kort med sej så trebentingen ba’ – ”Äh men det gör inget, nu vill jag ju inte ha den..”

Mäh asså… varför sa han nåt då? Vavava?!

Aja, shit the same, nu ska jag ut med mina polare, tjabba!

wpl1643

(Typ kanske för att matte inte ska låta Lix döda barns bollar. När barnen och deras förälder är i närheten i alla fall hähä! /matte)

Kommentera

