Bestraffning

Asså på riktigt?!

Matte borde fan skämmas! INTE JAG!

Men vem är det som får skämmas egentligen? Vavava!?

JAG!

Jag hade väl kanske lite tråkigt när varken matte eller min hundrastare var hemma så jag kanske roade mig med nåt. Då. Kanske.

Men det här tycker jag är alldeles för hårt straff…

wpl_132237

Fast erkänn att jag har sjukt snygga ben? 😉

(Mmm, lilleman har antingen tråkigt mellan promenaderna eller saknar mig extra mycket helt plötsligt eller så är det nåt annat skit som pågår för han har slickat sönder BÅDA baktassarna… Så jag testade att sätta på ett par bebismockasiner när vi gick ut, för att hålla tassarna torra. ICKE populärt nä… Så nu kör vi utan… blir lättast så…. //matte)

2 responses

    • Matte valde mellan dom där å ett par rosa… Hajjar inte, hon är ju värsta genusfreaket!
      (Mmm, jag ville inte att de skulle sticka ut så mycket nä. Därför blev det den färgen.//matte)

      Jag ska visst till vetten på onsdag, efter att matte har varit hos sin vette. Förhoppningsvis blir vi friska båda två på en gång haha!
      Pussåkrampåre!

Kommentera

