Mattevakt

Jag vaktar ju matte nu, eller asså, det har jag ju alltid gjort men nu sover jag nedanför hennes säng. Asså, ifall hon skulle typ försvinna eller så.

Å igår var vi hemma hos mattemamman för matte skulle äta var det tänkt, fast hon är fetedålig på att äta nu för tiden. Helt wacko liksom! Hur kan man liksom INTE äta? Vavava!?

Idag gick vi i skogen. Självklart hade matte med sej den svarta lådan för hon ville ha höstbilder av mej.. Man ba’ ”Scusi!? Harunte ögon å se med eller!? Det är höst nu. Jag är här. Höst-Lix! Taaa-daaa!”

Helknäppt….

Aja.. här är jag i alla fall –

wpl_0267

Nu ska jag vila lite, jag käkade för många tuggisar igår så min mage blev lite upprörd… Tjarå!

Kommentera

