Softar

Asså, matte hinner fan aldrig blogga åt mig å jag får inte upp locket på datorn… Fast asså, jag har typ asamycket å göra på dagarna.

Min hundrastare är skitabra å jag leker med hennes hundar, fett bra! Den lille skiten har energi som en jädras fullrulle, störtskön grabb!

En annan grej, som är lite störig faktiskt, är att matte är skitatrött jämt så jag håller stenkoll på’na. Ligger nedanför hennes säng så hon liksom ska känna sej trygg å så. Fett mysigt!

Fast vet ni? Idag, då lekte vi flera gånger! Både ute och inne! Skitavarmt ute så jag vart lite trött som ni ser hehe!

wpl_0183

Kommentera

