Påsk?

Vette fasen vad det dära ”påsk” betyder egentligen, mer än att matte är mera ledig och äter massa godis 🙂

Fast jag skiter lite i vad det är för dag, matte är hemma hela tiden å det är bra! Å när hon inte är hemma så kommer Anneli, å det är bra för då får jag träffa mina polers 🙂

Jag har fått skitamånga kompisar nu å matte är helat asaglad hon också. Vinn-vinn-vinn liksom!

Idag har matte å jag myst å gått i skogen! Matte skulle ta en bild på mina nya snygga muskler (dom har jag typ fått av Anneli å Enzo å lillskiten) men asså… det där med att fotas är inte riktigt min grej faktiskt 😛

wpl_0674

2 responses

Kommentera

