Superhulk

Asså, jag var hos vetten idag. Mitt ena öga är liksom asirriterande å ba’ håller på å geggar å så…

Så. Vi åkte till vetten för att hon skulle kolla.

Ååååå jäääädras vad hon kolla! I typ en hel evighet satt jag där å hon ba’ stirra mej i ögena skitalänge!

Sen gav hon mej nåt supermedel så jag kunde se mänskors superkrafter. Å asså, jag vet ju att matte är typ superstarka smurfen men vet ni? Hon är en HULKSMURF! Asså hon blev helt grön! En hulk! Det ni!

Hittade en bild på’na ….

sensational_smurf_hulk_by_deaddog2007-d4dulf5

Snygg va? Bilden asså, himla likt henne oxå. Klicka på bilden så kommer ni till där jag hittade den 🙂

(Jupp, Lix har varit kladdig i ena ögat så vi var där och kollade bara. Inga problem med ögat! Men han fick en grön vätska i ögat för att hon skulle kolla om han hade några sår på ögat. Han var såååå duktig! Oerhört stolt över mitt älskade åbäke! //matte)

Kommentera

