Otacksamt

Asså… är era mänskor otacksamma? Det är matte! Värsta otacksamma är hon!

wpl_2055

Ska jag berätta?

Varje kväll typ så envisas hon ju med att lägga sej i vattenrummet å bli skitablöt!

Så jag brukar följa med henne dit (för å kolla att hon typ inte försvinner eller så) å då..! DÅÅÅÅÅ! Är jag skitasnäll och försöker torka henne när hon blir blöt.

Vet ni vad hon gööööööööör!?

Blöter ner sej IGEN!! Man ba’ ”Scusi damen? Är du dum eller?!”

Efter ett tag ger jag fan upp… Sen provar jag igen dan efter. Funkar ungefär lika dåligt varje gång. Otacksamt asså!

(Jodå, han är med i badrummet och så fort jag lägger upp armen på badkarskanten  eller sticker upp knät ur vattnet så är han där och ska ”torka”… Funderar på om det är badoljan han är ute efter? Knappast vattnet, jag badar nämligen skitvarmt. Gör era hundar så? //matte – konfunderad)

2 responses

  1. Seila är aldrig med inne i badrummet nu. Och jag tar aldrig några bad. Men däremot gillar hon handkräm. Så fort jag smörjer in händerna så vill hon helst slicka i sig handkrämen 🙂

Kommentera

