Trött å så

Asså, jag veeet!

Värsta skitlånga mellan inläggen men så här äre – Matte jobbar (för mycket) å jag har det kalasers med A och hennes Enzo. Å liksom varje dag när matte kommer hem så berättar jag aaaaaaaaaaaaaaaaaallt för henne!

Typ vart vi har gått och om jag har gått själv eller med Enzo eller med ”Farfar” (ja asså, jag vet inte vad han heter men han är typ skitagammal!)

Åsså berättar jag vad vi har gjort å vilka vi har hejat på å vad vi har lekt å pratat om å allt sånt dära.

Men asså… ni vet ju hur matte är liksom? Typ fett senil!

Fast åkejra… jag är typ alltid skitatrött på kvällarna när jag har lekt med A å Enzo å så, så jag glömmer att påminna fröken Senil ibland… hrrrmm… typ oftare än sällan…

Ni får en bonusbild (fall att ni typ glööömt hur vacker jag är 😉 )

wpl_0500

(Nej, ”Farfar” är inte ”skiiiitagammal”, bara ett par år äldre än Lix, men lillskiten beter sig ju som en valpskalle med jämna mellanrum… 😉 //matte)

Kommentera

