Glömt vare här!

Asså, jag har inte så mycket tid att skriva längre för jag fixar inte att starta datorn själv liksom åsså skriver matte mycket snabbare (när hon väl får tummen ur som dom säjer haha!)

Matte är ju lite skruttig så där så hon har liksom knappt nån ork kvar (jag tycker hon kan köpa nya orkar i så fall!) när hon kommer hem men för en vecka sen typ beställde hon en grej till mej. Från det dära internätet å igår så undrade hon varför den dära grejen aldrig kom!

Mmmm… just det ja… hon hade glömt skriva vart paketet skulle skickas! Man ba’ Määääääääääääh!

Å nu när hon skrev i det så var den grejen slut! Man ba’ Määääääääääääh!

Vareva hon köpt? Ett sånt hära –

Ett sånt dära VGW-bälte! Det ska tydligen vara skitabra, matte ska bara pimpa mitt lite först. Eller ja, det ska ju liksom landa brevlådan först, seeeeeeeeeeeeen ska hon pimpa det!

(Klicka på bilden så kommer ni till NovaDogs hemsida. Min mamma föreslog ett vgw-bälte redan för tre år sen typ, men nä. På senare tid har jag hört så mycket bra om det att jag kände att det är ett alternativ. Jag gillar inte att ha halsband på honom och nu har jag halti på honom de flesta promenader eftersom jag blivit mer ostadig och svag i underkroppen. Känner mig säkrare med haltin men nä, det är inte bra tycker jag. Nu ser jag fram mot leverans! //matte)

 

4 responses

  1. Asså ja har ett sånt däringa svart bälte och matte är supernöjd! Tacka fan för det för jag vänder mig ju mot henne hela tiden när jag egentligen vill fram till brudarna! Skum grej…

    • Hähä! Matte släppte mitt koppel imorse, bara för att jag sa att jag ville leka med en pinne. Fett najs! Men asså, om du är en sån dära valpskalle, sorry, bara vänja sej, mänskorna vill typ ha stenkoll på en då. Jag lider med dej kompis! 😉
      Fast du har ju helt rätt, mycket mer najs å springa runt som en nakenfis haha!

Kommentera

