Hemlis

Åååkej… lova att ni inte skvallrar för matte’ra?

Jag tycker det är skitaskönt att vara hemma själv! Fatta bra jag har det liksom! Sova, tugga ben, softa lite, gå ut med A, leka, sova, softa, tugga ben, gå ut med A, leka, sova… å sen kommer matte hem!

Brukar tala om för henne vad jag har gjort hela dan när hon har jobbat men asså… jag tror typ att hon inte hajar allt… Fast det gör inget, jag gillar ju matte ändå liksom 😉

På kvällarna brukar jag vara skitatrött men det är rätt soft att ligga med huvvet i mattes knä å göra dräggelfläckar på hennes brallor haha!

Så. Nu ska jag fortsätta softa lite, kanske sova en sväng tills A kommer tillbaka nästa gång.

Tjaaaaaaaaaaaaaaaabbbbbaaaaaaaaaaaaaa!!

Kommentera

