Smutt!

Ganska omotiverad bild från dagens prommis.
Ajj ån da prajs liksom! 🙂

Vet ni vad en grej?

Jag träffade en tjej idag, eller ja… asså… hon var typ nästan skitagammal, åtta bast å skitaliten!

Hennes trebenting såg när jag å matte kom hem från skogen å då ba’ följde han efter oss å ba’ ropade på matte typ ”Staaaanna!” Typ… 🙂

Dom bor i mitt vårt hus tydligen (matte tjatar alltid när jag vaktar, hon ba’ ”Det är inte bara viiii som bor här!”, man ba’, näe kanske inte men asså… jag är liksom störst å bäst å vaktar bättre än aaaalla andra i det hära huset ju!)

Åsså sa han att att hans tjej ville hälsa på mej å ja’ ba’… hmm…. ‘kej’ra! Hon var skitaschysst! Fast hon ville’nte leka nåt, hon sa ba’ hej å så sen sprang hon till sin matte haha!

Jag kanske måste säja till Anneli att vi ska leta efter … eh… Ayiri (tror hon hette så) när vi går ut nästa gång 🙂 Hon är skitabra den dära tjejen, Anneli asså, inte Ayayaya (eller vad det nu var)

(Mattes kommentar – Ja, Lix har ju en hel del grejer för sig när det gäller andra hundar. Han hatar ohyfsade hundar som går rakt mot honom, har lite språkproblem och det där med stora ljusa eller stora fluffiga hundar, ja nä det går inte alls. Men den här hundens husse var väldigt pedagogisk och lugn, vilket gjorde mig lugn. Kändes bra. 🙂 )

Kommentera

