Värsta bra asså

Asså… hallå vet ni om en grej!?

Matte får inte jobba med mej längre, skitadåligt! Hon å jag är ju liksom som klister tillsammans! Men hennes höga schäfrar säjer att inga fyrbenta arbetare får jobba längre å eftersom vi måste ha käk så får hon jobba själv…

Vart lite skakigt på semestern dära eftersom matte inte visste riktigt var hon skulle göra med mej MEN! Så kom Lillebrorens gööölfränd å fixa biffen liksom! Asså, ingen sån dära biff man kan käka men ni hajjar…

Hon fixade en dagmatte åt mej! 😀

Första dagen vi skulle träffas så fick jag typ en chock! Jag trodde det var Monzas matte! 😯 Vare’nte men asså, näääästan!

Värsta braiga tjejen! Hon kommer två gånger om dan åsså går vi ut i skogen å leker å så… Sen när matte kommer så berättar jag för henne vad vi gjort på dan åsså får jag ännu mera gos å får ligga i knäet på matte.

Blir nog bra det hära!

(Jepp. Ni som bor på Värmdö/i Nacka, kolla in hundrastarens hemsida här. Rekommenderas! //matte)

Kommentera

