Ninja

Hehe! Idag har jag smugit på matte. Som en ninja!

Skitakul!

Så här gör man –

Man går liksom sjuuukt långsamt och typ låtsas att man inte syns (för då gör man inte det) å sen så smyger man upp bakom’na å sätter sej. Åsså blänger man så där oskyldigt ni vet… Ba’ ”trallalala, här sitter ja å gör inget dumt” typ så…

Sen. När hon vänder sej om för att göra nåt, då behöver man liksom inte göra nånting alls för hon blir skitaskraj bara av att se en! Hon ba’ ”Huuuur kom du dit?! Och nääär?!” 😆 Asakul!

Ninjaträning in action! 😉

4 responses

  1. Ha ha! 😀 Det måste jag prova. Fast jag är fena på ett annat trick: att försvinna! 😉

    (Helt ofattbart hur en hund i det formatet liksom bara kan försvinna i tomma intet som han gör…han lägger sig typ bakom en pall och – syns inte!? 😯 Händer hur ofta som helst att man irrar runt inomhus och letar efter honom. Alltså…han hör inte inkallning när han sover. 🙄 )

  2. Haha! Fett bra! Försvinna! Matte är asabra på det, jag har inte riktigt lärt mej än å jag tror typ inte hon vill lära mej heller haha!

    (*asg* Måste bli en lätt förvirrad känsla när man tappar bort en hund i den storleken, inomhus! 😆 //matte)

Kommentera

