Segsnöre

Jepp. Matte är värsta segsnöret asså! Man ba’… Hallåååå..? Kan du typ blogga åt MEJ oxå nångång? Hon ba’ bloggar åt sej själv hela tiden ju!

Å asså… Skitamassor av grejer har hänt ju!

Så nu får hon göra en lista som hon gör i sin egen blogg ibland. Så här –

JUNI –

Matte är asatrött å bara typ jobbar hela tiden. Fast det gör liksom inte så mycket för vi myser å sover å så. Matte fyllde år, Lillebrorens tjej fyllde år (fast jag fick inte följa med då, värsta taskigt liksom!) åsså var det typ meningen att vi skulle flytta till ett nytt kontor men det blev liksom inte av. Helt okej med mej för asså, när jag å matte var ensamma i det gamla kontoret så fick jag springa lös där! Fast schhhhh…! Säj inget till nån! ‘kej? Bra!

Å asså kolla bilden! Värsta skönt vi hade det!

Matte är som sagt astrött så jag passar på att vara lite sympatislö… 🙂

JULI – 

Värsta dåligaste vädret var det! Kommer ni ihåg det!? Asså på riktigt! Det var liksom vinter! Mitt i sommarn! Man ba’ ”Ursäkta men vad pissade off Fru Natur liksom!?”

Sen gjorde vi inte så mycket annat. Tillsammans i alla fall

Jag hade skitamycket att göra. Hålla koll på alla byggjobbare å mänskor som kutade in å ut på kontoret, sen var jag tvungen å hålla koll på henne oxå liksom. Hon är ju lite så där skruttig å har ont å springer till sin vette titt som tätt men alltså… Jag är verkligen skitabra på att corsoheala henne hähä! Man tittar på’na sådär som bara jag kan å då blir hon glad. Eller så kan man nysa’na i ansiktet, funkar skitabra faktiskt! 😉

AUGUSTI –

Det är ju liksom nu typ. Å alltså nu ska ni få höra en riktig jättehemlis;

Egentligen får jag inte vara på nya kontoret (fast jag fick det från början men sen fick dom för sej att inga fyrbentingar får va där… man ba’ hallå, skruva på skallen liksom!)

Men asså… jag har varit där skitamånga gånger. Typ varje gång matte jobbar hähä!

Fast schhhh… Det är typ en hemlis! 😉

Nu har jag å matte semester. Värsta bra! Vi ba’ ligger i soffan å går i skogen. Fett skönt! Fast matte envisas med att kalla det ”HEMester” eftersom vi är hemma å inte går till jobbet liksom haha!

Nu ska jag fortsätta hemestra med matte i soffan! Tjabba!

 

Å asså… jag looovar att jag ska se till att matte bloggar oftare åt mej, hon är ju helt värdelös ju… tre månader liksom… kom igen tjejen! 😀

2 responses

Kommentera

