Pardånnä mo-a matte men

Asså… vi måste snacka du å ja’…

Den dära tratten du vet… Jag har liksom iiiiingenting emot den. Egentligen. Men allvarligt talat? Din fäschon-säns är typ heeeelt off!

Min mamma är tiger. Min pappa är döcool. DU är tiger.

Så hur i helvete kan du klä mej i LEOPARD?! 😯

Sånt har man inte när man är värsta coola killen med värsta coola ärret i skallen liksom!

Å asså… det är ju tur att man slipper gå ut å skämmas åtminstone men liksom… jag mår typ fysiskt dåligt av det här… Jag måste nog ha ett märgben, eller fyra, tror jag…

(Det syns kanske inte så väl men jo… det är en leopardmönstrad scarf som jag knutit runt halsen på honom för att hålla fast tratten, som han för övrigt bara har på nätterna. Sen har jag en på jobbet också, när jag är borta längre stunder typ möten och så, men då är det camo-färgat band runt… 😆 //matte – Brynästiger )

3 responses

Kommentera

