Feteslött

Asså… matte är fett dålig på att skriva åt mej, hon ba’ skriver åt sej själv hela tiden!

Vi gör’nte så mycket å andra sidan. Jobbar å sover å myser å så… 🙂

Snart ska vetten ta bort min knöl. Matte är skitaschysst å tar ledigt då så vi kan mysa ordentligt sen när jag är färdig där. Hon är bra hon. Fast hon är fett snål med att dela med sej av sina godsaker… Säjer att det typ är skitafarligt för mej att käka schåkkla… Mäh! Asså… det fiiiiinns schåkkla som är till för hundar! Köööp sån! Liksom.

Asså man måste fasen tänka på allt själv nu för tiden i det hära huset 😉

Matte låter så där roligt igen, ni vet hostar å nyser å har sej, men hon är inget varm så jag värmer henne lite så där när jag kommer åt. Gillas av både mej å henne.

Nu ska jag fortsätta mitt jobb hehe!

2 responses

  1. Asså skiiiiit i de dära me hunnschåklaaaa….

    Kashevvvvnötter e DA SHIT!!!
    Fast se till att matten slickar av’rom först så dunte blir så törstig!! 😉
    Annars så funkar parmaskinka, kungskrabba & hummer asabra som gottis om matten inte vill köpa nötar åt’de 😀

Kommentera

