Hårding

Hähä! Jag å min knöl är lika samma, skitahårda! Vetten hade lite probs att sticka in de dära tjocka nålarna i skallen på mej sa matte, men asså… jag sov liksom 🙂 Åsså sa hon att dom stack mej med två långa smala nålar i låret också… eh? Typ närdå liksom? Kände nada!

Fast den dära nya frisyren… njaaa… jag vet inte riktigt om det där med rakat är min grej faktiskt… 😕

Fett bra att matte var med därborta, för asså… när jag vaknade sen, då undrade jag lite om dom sprutat in jollercola i skallen på mej… Jädras vad det var svårt att gå!

Om typ jättelänge (säjer matte jallafall) kommer det svar om min knöl är farlig eller inte… Men asså vaddå? ”Farlig”!? Äh, det är en hårding ju, som jag! Dessutom har den typ alltid varit snäll mot mej… Eller asså, den kunde ju låtit bli att sätta sej där från början så jag hade slippat åka till vetten men ni hajar grejen va? Mm, tänkte väl 🙂


Nu ska jag vila lite till. Fett jobbigt att få en massa sprutor ju! Fast vet ni en grej, matte sa att hon önskade lite att hon var jättestark, för då skulle hon bära runt på mej hela tiden nu… Hon tycker asasynd om mej!
Jag tycker det är tur att hon inte är jättestark å kan bära runt på mej… fatta jobbigt liksom! Hänga på henne hela dan liksom… 😉 Man vill ju liksom motionera sej lite.

Tjabba!

One response

Kommentera

