Rutiner

Matte tycker om sånt. Asså, hon tycker till å med att det är skitaviktigt med sånt… Så liksom, vem är JAG och komma här å säja emot henne?

Ja’ ba’ hänger på hela vägen! Som till exempel när vi kommer hem från jobbet, då måste vi rutina oss tycker jag. Det är inte alltid matte orkar så länge, men asså… Hon. Håller. På. Ru-ti-ne-rna. Fett bra! Kolla bara!

Buuuustajm!!

Asså hajja att man älskar henne va? 😉

Nu ska jag sova lite, vi jobbade idag å det var liksom jobbigt idag… Fast matte är helt oförstående till att jag blir trött på jobbet. Jag sover ju bara säjer hon.
Asså hajja att det är jooobbigt att sova! Värsta heltidsjobbet liksom. Dessutom måste jag ju ut å pinka å så ibland oxå. Eller ja, jag har två schemalagda promenader. Ni vet, rutiner… 😉
Åsså måste jag påminna henne om att vi ska gå hem oxå, fatta vilket ansvar liksom!
Klart man är trött ju!

Kommentera

