Nya tricks

Asså, matte tycker att jag måste arbeta för mina frolicsar… Inte jämt, man får ju liksom flörta till sej nåra ibland 😉

Men hur som haver tycker hon jag ska vara artig när jag hälsar på mänskor. Tss! Är jag ju! Är ju liksom inte mitt fel att mänskor inte hajjar hur man säjer ”Häääääääääääääääääääääjjvilldulekamedmej?!?” på hund….

Hon lär mej att säja ”Hej. Trefvligt att stifta bekantskap med Dig” Asså… Diiiig… inte deeeeeeeeeeeej… Jäkla larv asså…

Men åkejra, inte så jädrans svårt att lära sej faktiskt. Kolla! Rätt tass såklart oxå!

4 responses

  1. Snyggt, killen! 🙂

    Själv brukar jag helt enkelt meja ner folk, funkar lika bra. För mig i alla fall. *rycker på axlarna*

    (Minsta uppmuntran och folk har honom i famnen…suck.//Nemos matte)

    • 😆 Meja ner folk! Lövlä! Jag försöker knuffa omkull folk, men det är inte så värstans poppis det där… hajjar inte grejen liksom… Mänskor är så jädras knussliga asså! 😉
      (Hehe! Men vem vill inte ha en stor gosebjörn i famnen? 😉 😛 //matte)

Kommentera

