Prääääsääänt!

Asså vetnivetnivetni!? Igår! Då åkte matte iväg på kvällen åsså sa hon att hon skulle ha med sig en present till mej när hon kom hem igen.

Å jag väntade. Åååå väntade. Ååååååååååååååååååååååååväntade…

Till slut kom hon… Å värsta bästaste presenten hade hon med sej… LIIIIILLEBRROOOOOOOR! 😆

Hur lövlä som helst asså! Sen höll dom på å grejade å flyttade saker å sånt. Jag försökte hjälpa till men dom sa att jag var i vägen… I vägen!? Tss! Inte ett dugg!

Sen när dom var klara så kom en present till, Da Gööölfränd! Man ba’ ”Shiiiiiit!! Hur lyllos kan man va egentligen?!” Fett bra asså!

När dom åkt så gick vi en nattaprommis å sen… när matte stod i vattenrummet å grejade… tja… hrmmm…

När matte skulle gå å lägga sej sen så var hon tvungen att peta på mej för hon trodde jag hade kollapsat fullständigt (hade jag åxå)… Sjukt jobbit för skallen å ha finbesök. Faktiskt.

Gonatt! Eller gomiddag kanskere heter? 😉

3 responses

  1. Äh, vadårå! Ja hade finbesök av självaste Sally igår. De’ru! Försökte först göra små bebbar me henne (måste ju kolla om hon va på G lixom) men ingen menscha tyckte de va nån bra idé. Asså vadårå! Hon e svart, jag e svart. Hon har vitt fästinghalsband, jag har vitt fästinghalsband. Lika som bär men okej’rå – de diffa typ 30 pannor mellan oss. Hon går precis under mig, typ. Att de ska va så petiga! 😉

Kommentera

