Baaaanaaaan!!

Asså, jag fick matte att byta färger på bloggen, till bananfärgat typ. Fett snyggt!

Fast nu har hon börjat med nåt nytt på morronen… jordgubbar i filen! Asså! Scusi!? Jag vill ha banan till frukost, hon ba’ skiter i det… Jord-gubbar f’resten, hur gott kan det va? Va? Jordiga gubbar liksom, smaskens va? *lite sur*

Förresten stack hon utan mej i morse. Hajja grejen liksom, ja’ ba’ trodde vi skulle åka å jobba som vanligt, åsså ba’ draaaar hon! UTAN MEJ!! 😯

Fast hon kom tebax… tur det, annars hade jag nog blitt sur faktiskt…

Nu ska jag vila lite till, fett jobbigt att bara vara när det är så varmt 😉

2 responses

  1. Måste lära dig att käka jordgubbar! är världsgott! Speciellt med grädde eller vaniljvisp 😉
    Jag mumsar i mig hur många som helst!
    Min matte var borta en timme. Nu vaktar jag varje steg hon tar. Lägger mig framför fötterna på henne så hon snubblar på mig. Har fungerat hittills.
    Puss påre Lix

Kommentera

