Lurad?

Aaaassåå…. jag vet inte om matte dratt mej vid nosen eller nåt med den häringa nya soffan…

För, om det är varmt ute, å varmt inne, då blire skiiiitavarmt i nya soffan å jag tycker det är oskönt att ligga där… När det är lite svalare är det asaskönt att ligga där å mysa med matte…

Men asså… troooor ni verkligen matte skulle va så lurig? För att slippa ha mej i nya fina soffan å svettas om vi ligger båda två, så köper hon en soffa som blir asavarm på sommarn när hon vill ligga å svettas själv å en som är kall på vintern så hon måste ha mej som värmedyna?

Dessutom ären skitahal! Man ba’ glider ur den om man inte är försiiktig… Inte skulle hon väl göra så med flit va?

Innan det blev för varmt...

 

4 responses

  1. Vadfalls????

    Vicken eeeelak matte du har!!!!!
    Lura dig på soffliggande på de viset…
    Eller så hade hon bara inte tänkt på’de……

    Vi får hoppas på att de e d senare….
    Fast om hon spelar denna låten när du ska soffligga så vet vi…

    😉

  2. Mä eller hur!? Värsta taskiga… men asså, jag frågade matte å hon sa att det var ju bara för att jag inte fick följa med in på affärn å provligga jag också. Hade jag fått göra det så hade hon aaaaldrig köpt en så varm/kall å hal soffa! 🙂
    Matte spelar mest zätarock när hon ligger i soffan 😉 Zzzzz-zzzz-zz-zzzzz-zzzz…

    • Eller hur?! Asså, jag ligger ju på golvet nästan jämt… uuuutan problem, hon ba’ ”Näää, det är för hååårt”. Fast ibland ligger hon en stund faktiskt, men jag tycker hon skulle ligga där lika ofta som jag, för rättvisans skull menar jag haha! 🙂

Kommentera

