Otydligheter

Eh..? Asså… jag å matte var ute nyss åsså satt vi i gräset å chilla lite i skuggan nere i Gröna Havet. Fett skönt att svalka magen på gräset liksom. Matte gnällde lite på myggen men liksom… shit the same för mej, för hon mördar myggerna som äter på mej hehe!

Jallafullafall så satt vi där bara. Å rätt som det var så ba’ kom det en sån däringa chef å gastade! 😯 Han var skitarg å ba rusade mot oss å skrek otrevligheter å hotade oss liksom!!
Ja’ ba’ – ”Mäh öh hörrö! Va fan vill du!? Skaru ha stryk eller? Fan å störa på’re där viset!”
Han ba’ skrek vidare å va typ skitanära oss. Matte vart säkert skitaskraj så jag var ju tvungen att skydda henne liksom 😉

Vet ni vad chefens trebenting sa?!

Matte vart lite lätt chockad faktiskt…
Han ba’ – ”Asså… dom får jättegärna leka!”

Ja’ ba’ – ”Nä tack hörrö din ohyfsing!”
Åsså gick jag med matte istället… Jädra knäppskalle liksom! Leka? Med den DÄR?! Knappast troligt grabben!

Sen träffade jag min Monza på vägen hem, hon är jääävligt tydlig kan jag säja! Fett bra! Hon är sjukt cool! Å söt. Å charmig. Å luktar gott. Å vill leka ibland. Å har söta tassar. Å mjuk päls å … ammeh… asså… hon är ju liksom världsafin å så… ju… 😳

6 responses

  1. Asså vet du va’aaa????

    De måste va nå skummish me sånna chefarhundar!!!!
    Fö ja vet också flera stycken som e sånna att det bara skriker & gapar….

    Som om man skulle vilja lajja me en sån skrikapa liksom??? 😮

    Schyrre att du träffa en snälling sen… Som dessutom va snyggish!!! 😉

    • Matte tycker dom är skitasnygga å bra, mattemamman oxå… för hon har haft en sån, fast den var jättesnäll säjer dom. Var nog ba fatt hon va tjej som hon var snäll 🙂
      Eller hur?! Jädra skrikapa liksom, man får ju ont i örena!

      Jaaaa… min fina Monza! Hon är världsabäst! 😉

  2. Jag har precis vart & träffat min Iza-kompis….
    Vi har boll-lekt & badat å så….
    Å innan dess var husse, matte & ja i skogen där jag fick leta efter husse som gick precis bakom….. Fast om man gör de så hittar man oftast en asafräck pipboll som man får leka me 😀

  3. ASSÅ mannen!!!!!

    Va e d me din matte????
    Ja har hört att du har fått en ny soffa av’na men inte en endaste liten ynklig bildstackare på’n?????

    Säg te’na å skääääääpa sig!!!! 😉

    //S

    • Asså, hon ba’ jobbar asamycket å håller på å grejar i köket på kvällarna… fattar’nte nåt liksom! Men asså hon skaaaa ta en bild å visa – ajjj pråååmmis! Den är fett skön asså! 🙂

Kommentera

