Arbetsledare

Mattemamman säger att hon är en bra arbetsledare. Hon sa att såna ser till att arbetet blir gjort liksom. Låter skitabra tycker jag så jag testade det idag.

Matte sopade å krattade å skitade ner sej… å jag? Jag arbetsledade!

Jag arbetsledade så bra att matte ba’ blev skitanöjd. Å ja – jag såg till att hon sopade upp det dära skräpet på marken 🙂

Nu gnäller hon om att hon typ har ont överallt, men asså, det har hon ju ändå jämt så jag tycker lite att hon ska sluta gnälla å klia mej på magen istället 😛

4 responses

  1. Preciiiiiiis mannen…..

    Om allt e som’de brukar va så va e skillanden liksom?????

    Jag skicka lite klitankar te din matte 😉

    Husse & matte va asakonstiga här nyss ju…..
    De satte upp ett TÄLT inne i vårt ligga-i-soffan-rum….. :-O
    För HUSSE sa att de va bra om man hade testat hur de funka innan man skulle använda de på riktigt….

    DET arbetsledade JAG *flin*

Kommentera

