Snoket

Asså shit! Värsta grejen hände när jag å matte var ute i skogen. Ja’ ba’ gick å nosade helt oprovocerat åsså ba’ råka jag trampa på en pinne… Som beeeet mej! Asså fatta ohyfsat liksom!

Hade liksom iiiiiinte räknat med det så ja’ ba’ studsa bakåt å ba’ ”Shit matte va faaaaaaaaaaaasen vare där för nåt!?”

Hon vart lätt skakig när hon såg att pinnen ringlade iväg…

Fast det gjorde’nte så ont, ja’ e rätt tuff liksom.

Åsså sa matte att det nog var en snok (fast hon var tvungen att fråga PappaMatten å Stregas matte haha!)

Värsta äventyret liksom 🙂

Åsså vet ni vad mer då?! Jag träffade Monza på kvällisen! Wooohoooo liksom! Hon hade klippt sej, värsta skitsnygg vart hon!
Sen försökte hon lära mej hur man mördar myggor men jag såg dom inte… Kanske syns bättre om man är liten? Va vet jag?

4 responses

  1. Rackarns så otäckt! Tom matte går och glor i backen när vi är ute. hon säger att ormarna ligger och solar och är slöa och då bits de om jag kommer. Matte är inte rädd för ormar, hon jobbade ju med att föda upp såna. Så jag tror på matte när hon säger sånt om ormar. Tur att huggormarna är så lata!

    • Ja jag vart lite shejky när matte blev det faktistk…
      Hon var på väg att fråga din matte men så kom hon på att hon nog sov å matte som var lite shejkig ville ha svar på stört liksom haha! Snacka om att hennes hjärna liksom är lite lat den med, för hon var liksom inte helt hundra på att det var en snok haha!
      En gång, när jag var pytteliten, då låg det en huggis mitt på stigen där vi skulle gå så matte stampade lite i marken för att den skulle flytta sej… det sket den i, han ba’ väste att vi fick gå runt för han låg å sola haha! Soldyrkare liksom 😀

Kommentera

