Festighet

Jupp! Idag åkte jag å matte hem till mattemamman, fast först åkte vi nästan till mattes isbrytarkillar för å hämta Lillerbroren. Fett bra!

Jag fick ha mitt fina halsband, för mattemamman fyllde år. Konstigt det där, hon ser likadan ut som hon alltid gjort så jag hajjar liksom inte riktigt det där med att se ”gammal” eller ”äldre” ut… 🙂

Hur som helst så fick hon paket, jag fick ett ben. Bra deal där tycker jag.

Åsså fick jag mys, sånt är bra. När man får mys av liksom flera än matte. 🙂 Enda nackdelen med att vara hos mattemamman är att man inte får mysa i soffan, men annars äre fett bra att va där.

När vi kom hem sen så gick vi in i skogen och spanade på hjulbentingar å snabbfotare.

Sen vare soffmys!

Å nu tänker jag fortsätta med det, hoppas ni får en massa mys oxå! Pussas å kramas å mysas är fett bra för själen!

4 responses

Kommentera

