Mycke nu

Jao, nu äre mycket här. Matte ba’ jobbar, typ asatrist! Fast egentligen gör det inte så mycket, jag får ju följa med åtminstone 😉

Utom igår, då åkte hon iväg asalänge utan mej. Åsså kom hon hem med massa kassar å grejer… Å inte en endaste grej var till mej!

Asså fatta! Inte. En. Enda. Grej! Värsta besvikelsen liksom….

Fast Lillebroren kom å gick ut med mej jallafall, åsså drack han svartvatten med matte å snackade en massa strunt (asså hallå…? Om han liksom är här för min skull så ska han väl prata med MEJ!?)

Jag vart skitatrött sen… Fortfarande skitatrött… Men jag väntar liksom på att jag ska få den dära maten som vi fick till jobbet för några dar sen. Den luktar fett gott asså! (Olivers Selected Fish är beställt och levererat, nu väntar jag bara på klartecken från vetten att jag får ge honom den. Han har, trots specialfoder, ändå kliat till och från på kinderna. Tror han är torr bara. //matte)

7 responses

  1. Häjj häjj!!!!!!

    Asså Lixmannen…. Ja tycker du ska knuffa din matte av stolen när hon jobbar för mycke…. 😉

    Min husse skaffa en ny bildburk som rasslar som attan så de blir fett många bilder på mig nu *hehe*

    När komme’ru å hällsa på mig???
    Kolla bilderna på min blogg…. Fett mycke bättre ställen å bada på här än där du valde att hoppa i sist… Husse kommer inte ens att behöva rädda’re *hahahahahaha*

    • Haha! Jag stångat henne flera gånger! Åsså brukar jag knuffa bort henne från bordet, fett bäst!
      Hehe! Fasen, då hinner du ju inte komma undan med nånting ju! 😛
      Bada?! Du’nte klok ju! Har badat tillräckligt asså…
      Hare kalasers!

      • Joooo men asså…..

        De badställen som husse har visat kräver ju liksom ingen livräddning… Mycke skojigare att bada dåju!! När man inte behöver räddas 😀

        Ja tror du e rädd… Fegråtta *lol*

      • Tss! Skraj? Aldrig! Jag har bara lite mer respekt för stooora saker vettu. Å dessutom har matte sagt att jag måste lära mej att bada, men jag är lite sådär valpskalletrotsig hehe! 😛

      • Asså….

        Husse har sagt nå smartish… Å ja tykker att din matte ska göra samma lika som han har sagt att han ska göra me mig….

        Han ska köpa en såndära flytig väst…. Då kan man liksom plaska runt som attan utan att nån måste dra uppen på land eller en brygga….

        Fett bra & simma som man känner sig säker liksom juhe 😀

    • Jupp! Fast det vette tusan hur det ska gå till egentligen, hon badar typ aaaaldrig! Förutom i halkburken dårå… Så jag fattar inte riktigt varför hon vill att jag ska bada i havet då…
      Krampåre!

Kommentera

