Problemlösning

7 responses

  1. Hahahahahahaha…..
    Ja du mannen!! Försök lösa DEN du 😉

    Min husse har löst mitt problem med kottar…. Jag fårente ta dom… 😦 Jäkla skithusse!!!!

    Fas jag vet inte om jag får ha storkottar (sånna på bilden), jag har bara testat med småkottar. Och husse blir bekymrad när jag åter upp dom…. Fast de e ju’nte HAN som ska bajja ut dom sen 😮

    //S

  2. Men mannen! Tänk nu lite va! Ha’runte bigga kinder som ja va? Ja får säkert plass med typ 20-30 styckna! På varje sidan! Kej’rå… kommer se ut som ja varit hos käftis men de e väl inte så längt hem eller? Bara du inte stöter på nån schnygg bitch…:-o Pinit värre!

Kommentera

